Gotham Knights Playtest به صورت آنلاین مشاهده شد، احتمالاً به آپدیت آینده اشاره می‌کند

Gotham Knights Playtest به صورت آنلاین مشاهده شد، احتمالاً به آپدیت آینده اشاره می‌کند

مدت زیادی است که WB Games آپدیتی در مورد بازی‌های اکشن جهان باز Gotham Knights ارائه کرده است، اما اگرچه نگرانی‌هایی در مورد اینکه آیا این بازی می‌تواند مانند آنچه که قرار بود در سال 2022 عرضه شود یا خیر وجود دارد، ناشر آن بارها و بارها تاکید کرده است. که واقعاً چنین خواهد بود. اکنون، تحولات اخیر ممکن است به همین موضوع اشاره کند.

 

طبق به روز رسانی هایی که در صفحه SteamDB دنبال می شود به نظر می رسد که بازی Gotham Knight اخیراً فعالیت های کمی را در پشتیبان Steam خود مشاهده کرده است. جالب اینجاست که این شامل ذکر یک تست پخش نیز می‌شود، با فایل‌ها و محتوایی که ظاهراً آپلود می‌شوند، اگرچه به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی فوراً حذف شده است.

 

گمانه‌زنی‌هایی که در مورد این اتفاق می‌افتند، همانطور که تصور می‌کنید، شاید حتی با اینکه تاریخ انتشار خود خیلی دور نیست ممکن است به‌روزرسانی برای بازی قریب‌الوقوع باشد . شاید WB Games تاریخ انتشار را ارائه دهد . افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این بازی در بهار عرضه خواهد شد، که در همان نزدیکی هم قرار دارد.

 

گزارش‌های اخیر به‌شدت حاکی از آن است که یک نمایشگاه بزرگ پلی‌استیشن برای ماه مارس در نظر گرفته شده است، جایی که ظاهراً یکی از بازی‌های منتشر شده توسط WB ، Hogwarts Legacy  نیز در آن حضور خواهد داشت. اینکه آیا شوالیه های گاتهام نیز دوباره ظهور می کنند یا نه (اگر رویداد واقعاً اتفاق بیفتد) باید دید.

 

هر زمان که Gotham Knights عرضه شود، برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس خواهد بود.

کلمات کلیدی :

Gotham Knights

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cf14

خبرنامه بازی ها

گالری